Semifinal och kommentarer

Nu är det Sveriges tur att spela fotboll efter att USA spöade fansyskorna, jag är bänkad - i sängen givetvis, det är här jag spenderar så gott som all min tid när jag inte är på jobbet nu för tiden. Jag kommer rulla fram i höst, utan att behöva cykeln till hjälp.

Idag har jag fått en massa kommentarer, för att vara hos mej! Vad hände där liksom? Ja, de flesta vill att man följer på Bloglovin', ställer frågor i deras frågestund, röstar på dem i nåt eller vad fan det nu är de vill. Men ändå, så många brukar inte droppa in på en gång, och de som faktiskt tillhör inläggen de kommenterar blir jag oerhört glad över =)) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0