Karlshamn tur och retur

Är rätt så precis hemkommen efter en dagsutflykt till Karlshamn. De hade nån marknad eller festival eller vad de kallade det. Det första som gjordes var att förtära middag, för min del blev det stekt sill med potatismos, mums.
Kollade lite på nåt racinglopp, tog en öl i öltältet, glodde i alla stånden vi passerade (fick faktiskt med mej en tröja hem), lyssnade på lite av livemusiken från de olika scenerna. Det var lite till och från med molnigheten, men det var uppehåll hela tiden.
Snart ska jag ta och sätta i mej den bakade potatisen som köptes, men som fick fraktas hem, jag har börjat på den första groggen, har ju redan grundat med en stor stark =) . Nu kollar jag på Merlin, nästa vecka börjar säsong tre. Samtidigt väntar jag på den dvdboxen som jag köpte på ebay för en vecka sen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0