His name ... Merlin

Om drygt en halvtimme börjar tredje säsongen av Merlin. Får se om jag ska kolla, har redan sett hela säsongen två gånger =) . Plus bakom kulisserscener. Och borttagna scener. Och bloopers. Snart ska jag börja se de avsnitten som har kommentatorspår, dessvärre är inte det alla tretton.

Det blev att jag for till stan iaf, det slutade regna för en stund och kom inte tillbaka mer än som tunt, tunt duggregn. Apoteket fick jag gå tomhänt ifrån, däremot fick jag ärendena uträttade på Åhléns och Make Up Store. Och innan hemfärd fick jag dessutom tillfälle att träffa Emma som precis gått av passet på lasarettet en stund. Trevligt.

Nu är jag åter hemma, ätit en portion mat och är dödstrött! Skulle nog behöva ta mej en lur, men jag ska limma fast det nya skumgummit i smyckestavlorna innan dess.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag gillar Merlin men har redan sett det jag med =)

2011-07-30 @ 21:30:21
URL: http://silverninas.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0