Sockerkick

Jag hittade en lekkamrat igår, så jag fick allt nåt att göra efter tvättningen. Vi fick för oss att baka macarons, de ser så sjukt goda ut på alla receptsidor. Men fy fan, vilket jävla arbete. Den mesta tid gick åt att skala mandlar och hasselnötter. Jag kommer drömma mardrömar och hitta nötskal under naglarna i en vecka nu, skala nötter kommer det dröja jävligt länge till jag gör igen. Dessutom en halvliter florsocker i en kaksats. Så var det som att sätta tänderna i ett sockerpaket också, fick sån sockerrush att det nästan sipprade socker ur varenda por på kroppen. Dessutom såg de ut som stryk ^^ .

En sak som var rolig under baket var min väns bristande ägo av en elvisp, men fan, mannen har fantasi! Jag är imponerad.

Sen blev det kväll och då kände jag för en promenad hem. Tyvärr snöade det en hel del, så jag var dyngsur när jag väl nådde min dörr ... Den promenaden tog dessutom extra lång tid. Jag har åsamkat mej en smärta i ljumsken (tror jag det tillhör), på framsidan av kroppen, i vecket där bål övergår till vänster lår. Efter en kort promenad så blir jag halt och får smärta. Illa, speciellt med tanke på att dansen startar nästa vecka.

Nu ska jag äta frukost, varit vaken sen sju, så magen börjar knorra lite.

Kommentarer
Postat av: a

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

ställ gärna en eller flera frågor om vad som helst!

lägg gärna till mig på bloglovin också och säg till så gör jag detsamma! :D

2011-01-25 @ 16:10:46
URL: http://ameliaseeholm.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0