Vinnare

För några veckor sen hamnade jag på en blogg där bloggerskan startat en tävling. Priset var spalampor och jag fann dem väldigt intressanta då jag börjat bada kontinueligt igen sen jag flyttade från Göteborg, och i badrummet finns inte mycket plats för värmeljus. På ena kortsidan av badkaret trängs diverse schampo- och duschkrämflaskor och på andra lutar man gärna huvudet. På handfatet finns massa annan bråte, det som återstår är golvet =/ .

Så för att slippa lysrörsbelysningen vore dessa lampor perfekta och jag sökte upp och lämnade ett svar på en fråga i blogginläggets kommentarsfält.
Och vad händer? Jag vinner =)) ! Idag kunde jag hämta ut mitt paket med sex spalampor, och så fort jag skaffat mej 12 uppladdningsbara AAAbatterier ska det tappas upp ett bad för jungfrufärd.

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh va härligt med spalampor:) Lyckost dig:P Jag har velat ha sånna ett tag men det är ju ganska dyrt tyvärr:)

2011-02-22 @ 18:35:12
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

sv. haha, okej :)

2011-02-22 @ 22:36:52
URL: http://cassler.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0