Stark magkänsla idag

Allt som oftast har jag mobilen på ljudlöst eftersom jag alltid hoppar ur brallorna varje gång jag får ett sms när mobilen är nära mej. Det istället för att bara byta eller sänka smssignalen =/ ...
Men nu har jag webradion på ganska hög volym för att jag står en bit bort och stryker och jag fick bara en känsla av att jobbet kommer ringa idag, vore dumt att missa det.
På med ljudet, slänger mobilen på sängen och så hinner jag stryka ett plagg. Vad händer? De ringer från jobbet =)) ! Helt fantastiskt obehagligt på sitt sätt, men jag fick ett jobbpass på fredag.

Kommentarer
Postat av: jessica

ja , helt förståeligt! :( vi hade en katt när jag va liten, som va perser och skogkatt, saknar henne fortfarande. :/ sen har 6 gnagare försvunnit en efter en också, det är skitjobbigt! :o



jag har 3 katter, 2 kaniner och en gerbil :D fast vill ha mer djur, hahah xD

2011-02-01 @ 23:02:46
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltså man blir lika förvånad varje gång av sådana där magkänslor!

2011-02-02 @ 16:35:34
URL: http://cassler.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0