Mysfredag

Nä, jag tänker inte använda mej av "fredagsmys" som chipsreklamen tycker att vi ska göra. Har tröttnat på det nu. Men en mysig fredag tänker jag ha iaf. Ska tappa upp ett bad till mej själv, ligga och lyssna på radio och vårda fötterna lite grann efter dagens arbetspass och gårdagens alla danspass.
Sen ska jag ta bort smink och linser och bara sitta i stora myskläder och kolla på tv, äta choklad och dricka läsk eller öl.
Fan vad jag ser fram emot det nu <) !

Jag har gjort mej ovän med mitt pekfinger. På jobbet går det inte att ha fina naglar, det yr nagellacksflagor och nagelflisor om en. Och när nageln går av en bra bit under den "vita gränsen", då säger fingret aj, aj.

Nä, nu var det badtajm!

Ha en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: vsg :P

2011-02-18 @ 19:52:05
URL: http://startalloveragen.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0