Mycket vill, lite tid

Jag vill så mycket med denna dag, dessvärre finns det nog inte tid till det. Eller rättare sagt, jag klev inte upp i tid till det.
Det är jobbet som krånglar till allt =) . Om två timmar är det dags att åka dit, då ska jag ha hunnit göra mej i ordning, renbäddat sängen, tvättat två maskiner tvätt, hämtat ut mitt paket som posten skickat två sms om att jag har, strykt klart alla kläder ... Och så vidare.
Än så länge: Jag är inte iordninggjord, sängen är naken, en maskin är igång som tyvärr inte kommer bli klar än på över en timme, paketet tänkte jag ta i samband med att jag far till jobbet, inte ett klädesplagg har blivit strykt.
Heja, heja!

I tordags var jag ganska död efter tre danspass på 90+90+45 minuter och då gick jag hem till min vän. När jag står i hallen i svettblöta kläder, med smink och hår som ligger lite som det vill sträcker han fram ett paket =O ! Det är varken min födelsedag eller min namnsdag och jag har inte gjort någon som helst gärning för att förtjäna det.

Jag hade klagat på att mitt hår är för långt för en vanlig rund locktång, att värmen inte når in till håret närmast huvudet och att lockarna rätar ut sej på nolltid. Så låg det en sån här i paketet =)) ! Sen ville han, om än blygsamt, att jag skulle skriva det i ett blogginlägg så mina läsare förstår att han kan vara snäll också.
Han har nämligen, utan att någonsin tagit sej en titt, fått för sej att det enda jag skriver om honom är att han skadar mej och ger mej massa blåmärken (vilket förvisso är sant =P), samt att jag publicerar oändligt med bilder på honom utan hans tillåtelse -.- ...

Nä, nu är det dags för målning av ansikte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm, jag vet inte om jag har missat något. Är det en pojkvän vi pratar om? :S ;P

2011-02-07 @ 16:39:28
URL: http://cassler.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0