Frukt och dans

Torsdag. Torsdag, torsdag, torsdag ... Vad ska denna dagen bjuda på? Mja, det har jag ju redan avslöjat i rubiken.
Än så länge idag har jag kollat på Glee, somnat om, startat en maskin tvätt, druckit mitt citronvatten och snott ihop en fruktsallad deluxe.

Jag som bara brukar göra fruktsallad bestående av äpple och banan hade denna gången betydligt fler frukter att tillgå! I denna skål finnes:
  • Ett äpple
  • En banan
  • En apelsin
  • Två kiwisar
  • Ett gäng vindruvor
Tror inte jag missade nåt. Och så keso till det - mums <) !

Efter detta inägg ska jag plocka fram gårdagens tvätt för strykning så det blir plats åt dagens maskin i torkskåpet (borde vara klar snart), stryka alla rena kläder och så småningom ge mej av för 225 minuters dansande. Huj, det kommer bli ansträngande, speciellt då vi inte kommer sitta stilla under en teoritävling under större delen av balettlektionen denna vecka ...

Nä, en portion till!

Kommentarer
Postat av: amanda♥

- Okej, vad bra (y)

2011-02-10 @ 15:38:44
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-02-10 @ 17:18:39
Postat av: Elin

Haha, nej jag pratade om personen i ditt inlägg. Han som fått för sig att du typ bara skriver dåliga saker om honom? ;P :)



Hmm, hopsatta fingrar? nej det kan ju inte vara lätt då. Men ukulele är ju riktigt charmigt :D

2011-02-10 @ 19:23:05
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Åh fruktsallad är så galet gott!

2011-02-11 @ 10:53:09
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0