Hur har jag kunnat missa!?

In a land of myth and a time of magic, the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy MAN.
His name ... Merlin.


För ett halvår sen kanske googlade jag upp när fjärde säsongen av Merlin skulle ha premiär. Inget specifikt datum var då satt men beräknat till början av 2012. Idag googlade jag igen för att ta reda på om nåt datum var satt, jag kom in på BBCs tablå och där visade den att del 12/13 skulle sändas samma kväll. What the fuck? En hel jävla säsong har hunnit visas och jag har missat alltihop. Nu blir det att hänga på youtube och kolla ikapp, ska snart börja på tredje avsnittet.

Och ja, i tre säsongen har Merlin varit en "young boy", nu är han en "young man" =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0