Godiskalendrar

Ho ha blitt gaalen!

Ja, här sitter jag då med inte mindre än tre kalendrar med en godislucka att öppna var dag fram till julafton från och med idag. Hur gick det till?
För ett års skull var jag ute i god tid och köpte mej en helt vanlig chokladkalender som alla andra år. Nån vecka senare hade affären plockat fram en godiskalender med lite blandade godisar i (idag var det en minirulle Mentos) och det lockade ju klart, för egentligen är ju chokladkalenderchokladen inte god. Bara fram med plånkan, tänkte att Ja, ja, får väl lyxa till det med två kalendrar iår, så jävligt som det här året varit, också. Men ... Nån vecka ytterligare stod det ännu en kalender i affären - från Kinder! Oh, my God, det går ju inte bara att gå förbi som ingenting, typ allt som Kinder ligger bakom är ju gudomligt i munhålan! Så kånkade jag då hem min tredje kalender.

Hur gammal var jag nu igen?

Kommentarer
Postat av: Linn

Godmorgon sötnos!

Allt bra med dig idag :)?

2011-12-02 @ 09:46:28
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: mysan

Hej snygging! :) önskar dej en trevlig helg! <3

2011-12-02 @ 23:20:40
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0