Filmkväll

I tisdags mötte jag Jojje utanför Hemmakväll och efter mycket om och men hittade vi tre filmer att hyra; You Don't Know Jack, Bad Teacher och The Ward. Drama, komedi och skräck, härlig blandning. Eftersom det blev rätt sent fick jag sova över på soffan och ibland var dessa småttingar med och gosade ner sej.


Nu är jag strax på väg till optikern, efteråt ska jag upp till jobbet och hoppa in till fyra för att därefter ta mej till dansen och hoppas att det är fler än bara jag som kommer idag, som igår då vi ställde in klassen =( .

Mors!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: kan tänka mig att det var väldigt värt!:D hur många filmer blev det?:) Skönt att hitta på såna saker när man är ledig & har all tid i världen.



Allt bra btw? Det var ju ett tag sen vi hördes nu ^^



kram

2011-12-22 @ 12:13:03
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0