Det ena avlöser det andra

Idag har det varit fullspäckat schema och det kommer fortsätta imon.
  • Optikern
  • Direkt till jobbet
  • Cykla direkt till dansen
  • Hem och stryka lakan som julgästerna ska sova på
  • Allmän städning i rummet som julgästerna ska sova i
  • Allmän packning för sex dar inklusive mat och godis
Det är här jag är nu, fast jag kände att klockan blev mycket så jag gick och la mej. Från och med nu kommer det se ut som följer:
  • Sov till 0830
  • Använd de tre timmarna fram till 1130 till att duscha, göra sej i ordning och packa det sista - och se till att allt är med!
  • Färdas till jobbet och jobba så in i fan, samt noja över glömda saker i packningen, till 2030
  • Bli hämtad och förd till papa
  • Laga och ät mat, ät godis, spela Bingolotto
Och så vidare, och så vidare ... Aah, hinner inte sova, hinner inte jobba, hinner inte vara trött! Tröttheten har sinkat mej som fan idag! Dessutom har jag ingen mat lagad att ha med som lunch till jobbet imon =( .

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ojdå, haha! Men Beck är sjukt bra så det gör inget :) man får unna sig sånt på sin lediga tid. Jag älskar Gunvald, han är så skön :D



Ja, det kan man verkligen säga.. Jag har mått psykiskt dåligt hela hösten, så jag ska börja med mediciner.. men nu i jul försöker jag att inte tänka så mycket på saker som har hänt osv ^^



God Jul & gott nytt år på dig! Hoppas du får en riktigt fin julafton :)♥



kram

2011-12-23 @ 14:11:46
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0