Can you feel this?

Jahapp, då kan vi stryka tandläkaren från dagens körschema. Tandläkarn frågade om jag ville ha bedövning, jag trodde iofs inte att jag skulle behöva det, men eftersom det ingick i priset så valde jag det bara för kul. Har inte fått det sen mellan-/högstadiet och då valde jag det bara för att känna hur det kändes =) .

Bilden visar gränsen mellan bedövning och normalkänsel i min nuna. Nästan lite synd att man inte ser lika konstig ut som man känner sej - svullen och hängig. Dock när man tror att tungan sträcks rakt ut så går den lite på sniskan =) . Så vart det 700 kronor minus på kontot. Tur att jag har bedövningen att trösta mej med ett par timmar till.

Kommentarer
Postat av: sofie

jättefin blogg!

kolla in på min , lagt ut en text. kanske känner du igen dig och kanske blir du lättad av att veta att du är inte ensam. vi vet hur det känns.

sköt om dig fina du!

kram



www.nattstad.se/sofiecesarino

2011-12-13 @ 17:45:12
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino
Postat av: jennifer

hej gör du bloglovinbyten?

2011-12-14 @ 11:59:21
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0