4e advent 2011

Mycket aktivitet idag. Först förmiddag till sen eftermiddag i Linnevik som alltid söndagen innan jul. Grillning, tomtebesök, golfturnering och fika i den (efter flitigt eldande) 35 grader varma stugan, allt är sej likt, fick även träffa ett av kusinbarnen som gått från spädbarn till superenergisk heralue (ooh, så smålänskt uttryck, utalas exakt som det stavas, pojkvasker kan det väl översättas till) sen jag såg honom sist =) .

Efter skogsvisiten var det åter till civilisationen och julavslutning med dansledarna, jag fick komma med fast jag bara är vikarie med ett enda inhopp under terminen. Vi åt ett litet julbord och så bakade vi tre sorters julgodis, alla var faktiskt förvånadsvärt goda!



Nu sitter jag och kollar på film med mina levande ljus. Är ledig från jobbet till fredag kväll, men jag har lite att göra ändå. Trots att dansen slutat har vi lite lektioner att ta igen, imon ska jag även träffa Emma och på tisdag Jojje. På onsdag tänkte jag få in ett besök på Samarkand för att hitta de sista julklappar som antagligen inte fanns på stan.



Kommentarer
Postat av: A Z R A

lust att följa varandras bloggar via bloglovin gullet? :)

2011-12-29 @ 11:44:54
URL: http://azras.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0