Dagens humör? Vete fan

Ett tiotimmarspass på jobbet avklarades idag, tyvärr inte med bravur. Enbart negativa saker har kommit ur denna jobbdag, stora diffar, schemalagd på dagar jag bett om att få vara ledig på, you name it.

Efter jobbet kollade jag på film, TV Junkie. Med vem är oviktigt för utomstående, de inomstående vet redan eller så kommer jag berätta det för dem inom en snar framtid. Jag är berörd av denna kväll, dock kan jag inte svara på på vilket sätt eller ens om det är positivt eller negativt. Efter att ha cyklat hem i regnet visste jag inte om jag var lycklig, ledsen, arg, lättad eller tyngd. Förvirrad - ett sinnestillstånd som passar mej nu. Klumpen i magen, som funnits hela kvällen, försvann vid hemkomsten iaf.

Jag blev tackad för besöket. Jag glömde tacka för maten.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0