Tandläkarn och facket

Kommer just från tandläkarn, fick en halvtimme hemma innan dags för avfärd till jobbet. Undersökningen tog bara tio minuter, jag som trodde jag skulle få bråttom till jobbet efteråt. Tidspessimisternas tidspessimist, det är jag, det!
Vad kalaset gick på? 50 spänn, rena julafton! Tydligen har man nåt årligt "tandläkarbidrag" tills man fyller trettio och när jag då inte varit där på fyra år så hade jag en del att lösa ut. Synd att jag inte behövde göra nåt åt mina tänder då.

Sen har jag ledsnat ordentligt på mitt arbete. Trött på att bli behandlad som en industrirobot utan några rättigheter. Och att det ingår i min obetalda lunch att ställa varor tillbaka på sin rätta plats och hjälpa kunder med frågor och letande efter varor, det tror inte jag på. Jag har anmält mej till facket för att se om de kan svara på mina frågor och alternativt hjälpa mej med dem.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tipsa mig om någon film? =)

2011-08-16 @ 20:41:48
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0