Många viljor, få att utföra dem med

Åh, vad gärna jag hade velat åka till Ikea idag! Eller för all del imon. Men ingen att åka dit med. Mamma jobbar, pappa hatar Ikea, frågade en kompis till mej, visserligen var hon ledig, men givetvis var inte hon heller ett stort fan av Ikea =( .
Nåt annat jag vill idag är att dricka öl ihop med nån. Hemma eller på krogen, det är sak samma. Dessvärre har ingen frågat mej, och med tanke på hur många gånger jag varit på och frågat hela sommarn så borde de veta att jag finns. Därför tar jag för givet att ingen känner som jag idag =) . Fan, jag börjar ana en gnutta positivitet i mitt tänkande, det var ta mej tusan på tiden!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0