Jag fick svar!

Oh, jag bad små böner i mitt huvud innan jag klickade upp mailet om att jag skulle få komma på audition. Om det stått att de inte var intresserade skulle jag brutit ihop. Men ...


"Hej al,
Tack för din ansökan, roligt att du är intresserad av att arbeta hos oss som showartist.
Nu börjar vi snart att bjuda in till Audition inför sommarsäsongen 2012 och vi vill gärna att du kommer.

Vi behöver veta vilken stad du är intresserad av i så fall att göra Audition på? Se de olika städerna nedan.
Återkom till oss snarast.
"

Hurra =)) ! Ska bara skicka iväg ett "Göteborgs-mail" så är allt klart känns det som. Lite konstigt tycker jag ändå, med tanke på att jag skrev Göteborg i ämnet som man skulle göra. Men, jag gör allt vad de säger =)) !

Kommentarer
Postat av: johanna

"Dom skulle vilja vara som oss" heter filmen och det är en svensk komedi =)

2011-08-24 @ 21:19:18
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0