I Want To Ride My Bicycle

Tog en runda till stan idag och köpte min färg och därefter var jag redo att cykla hem. Men jag ville inte riktig det ännu, så jag ledde cykeln bredvid mej och promenerade mot samma omväg om vattentornet som jag tog i måndags. När jag blev trött i fötterna var det bara att hoppa upp på hojen och cykla i sakta mak.

Man får en sån härlig känsla av att man bor på landet när man tar den vägen! Denna gången var jag beredd på bommarna på sista bilden, de dyker upp precis efter ett rejält nerförslut mitt i en kurva - livsfarligt!

Nähepp, kanske försöka sova, lovade hoppa in och jobba imon mellan nio och tolv, vilket nog inte ska bli några större bekymmer. Älskar att sluta tidigt =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0