Farthinder, sju års olycka och våfflor

På tal om skratt i förra inlägget kan jag ju dela med mej av det här fordonet med LGFskylt och dekorerad bakruta som stod parkerad här utanför i förmiddags. Fyndigt måste jag säga, jag blev imponerad =) !

Men så var olyckan framme. Jag sätter ner foten rakt på min sminkspegel på golvet bredvid sängen. Har så gjort nån gång förut, denna gången fick den nog. Krasch. Sju års olycka, precis det jag behöver i mitt redan miserabla liv. Förhoppningsvis gills det inte om man, som jag, inte är skrockfull =/ ...

Tröstäter nu en förlängning av frukosten. Hittade frysta våfflor man tinar i brödrosten. Fick därmed nytta av den sockrade grädden =) ! Mums!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0