Farligt att sova

Inatt satte jag på Janne Långben The Movie, fast tänkte se den på engelska denna gången, och jag lyckades somna ifrån den =) ! Jag tycker det är rätt skönt att somna ifrån tvn, det känns som ett rofyllt sätt att somna på. Men sömnen efteråt har varit allt annat än rofylld.
Tex kollade jag på klockan första gången: ~11, andra gången: ~12, men tredje gången var hon ~6! Jag blev ordentligt förvirrad, men jag var mest vaken sista gången jag kollade på klockan.
Sen minns jag inte så mycket från själva drömmen, men jag skulle iaf sätta mej upp och sträcka mej efter något samtidigt åt höger. Det jobbiga var att jag låg på högra sidan av sängen, dvs väggsidan, så jag kör skallen rakt in i väggen och fick ett abrupt uppvaknande.
Det var inte så farligt, det var en mjuk vägg =P . Det hade varit bökigare om jag legat på vänster sida och samtidigt skulle sträcka mej åt vänster - då hade jag farit ur sängen.

Japp, så är det. Nu är jag lite törstig och så börjar det dra ihop sej för Melodikrysset.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv: Ja, det kan jag göra. Kika in om en stund så ligger nog receptet uppe:)

2011-08-06 @ 10:36:04
URL: http://jiaskrypin.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0