Ett litet avbrott

Jag satte på min Favoriter-lista på youtube och fortsatte med mitt städande. Snart har jag bara det värsta kvar - dammning -.- .
Men jag tog en liten paus, man hittar en hel del gamla godingar när man rotar ur påsar och lådor som ligger och samlar damm. Tex fick jag sätta mej och limma ihop kulan till navelpiercingstaven som legat gömd och glömd i ett par år, får se om den kommer hålla att användas i framtiden.

Sen hittade jag guldstjärnan jag fick av min dramalärare på PAS. Eller, ja, det är en snöflinga från julfesten som anordnades på skolan. Saken är den att vid varje upprop på lektionerna delades muntliga guldstjärnor ut till de som hade 100% närvaro, självklart var jag en av dem <) . Och så fick jag en livs levande guldstjärna av honom. Den första bilden tog jag dan efter jag fick den.

Sen hittade jag denna toffifeeask. Den har en historia bakom sej. När det var dags för PASförbklassen att upplösas gjorde en klasskompis en liten minnessak till alla i klassen. Jag kände genast igen vinken, jag hade med mej (faktiskt just den) en afton när vi ordnade film- och myskväll.

Men internminnena (kan man ha internskämt kan man väl ha internminnen?) slutar inte där, öppnar man upp asken finner man inte bara vackra pärlband utan man finner också att ett av dem avslutas med ett flöte. Varför?

Därför =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0