Dålig bortförklaring?

En hund flyger upp i sängen, kastar sej över datorn och pajar mitt tangentbord. Låter som nåt man skulle säga till läraren när man inte gjort läxan! Det är inte ens min hund. Oj, vad jag fick joxa för att få alla plastdelar som hoppat ur led att komma på plats igen, det är liksom inga stora utrymmen det handlar om. Men nu verkar det funka som det ska, tur att det bara handlade om en tangent.
Den hunden har varit här förut, den kvällen fick jag torka upp fyra kisspölar som jag givetvis upptäckte genom att trampa i dem =/ .

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg! :)

2011-08-05 @ 16:43:52
URL: http://tooveemattsson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0