Då skrattade jag

För några veckor sedan satt jag, mamma och syrran och kollade på Änglagård - Tredje Gången Gillt. En film man både kunde ha och förkasta, ångrar inte att jag såg den, men hade lika gärna kunnat leva utan den. En Colin Nutleyfilm som andra, Helena Bergström gråter som alltid. Men ... En sak gjorde att jag gladdes åt denna film. Mitt i allt blått, grått, depp skrattade jag faktiskt högt. Jag var tvungen att spola tillbaka flera gånger och skratta ännu mera. Rikard Wolff. Hans ansiktsuttryck.

Rikard står i en dörrpost medans Helena har precis kommit ut i hallen och skrikit till Jakob Eklund:
"Vad är det för rykten du går omkring och sprider? [...] Du säger att du är pappa till mitt barn!"

Och då, denna min. Tyvärr, tyvärr gör den sej inte rättvisa i stillbild, men jag flabbade läppen av mej, huvudsaken tycker jag =) .

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Tack, tack (:



Tycker också om sötsaker men för mycket får det att vända sig i magen.



Såg också den för några veckor sedan och kunde lika gärna varit utan. Jag tyckte den var seg så jag frågade min bror "Är den slut snart?" Haha. Jag missade nog dock detta ansiktsuttrycket :D

2011-08-09 @ 11:45:12
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0