Auditionansökan

Det har blivit måndag förmiddag och tid för att skicka iväg mailet till min auditionansökan. Nu när alla show- och musikalskolor börjat trodde jag att jag ännu ett år tvingats kvar i stan, men så slog det mej. Två av mina vänner befinner sej utomland och arbetar som showartister på resebolag, bla Sunwing. Varför inte, prova iaf, tänkte jag, fick info av en av vännerna och sen dess har jag knåpat på cv, personligt brev och fått in en demo i mailet, snart ska jag trycka på skicka.

Supernervös är jag, trots att det inte alls är säkert att jag ens får komma på audition.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Det funkar nog, i alla fall om du är en bra bit ifrån Göteborg (:



Ska hålla tummarna för att det går vägen för dig! :D

2011-08-22 @ 11:38:34
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0