Långledig

Lördagens besök på Samarkand gav inte mycket i skoväg tyvärr. Faktiskt hittade jag ett par som jag föll för pladask. Det fanns bara två problem. Klackarna var för smala för att kunna gå utomhus i, speciellt i den här stan där de skalas upp av att man fastnar mellan gatstenarna. Sen var de väldigt stora i storlekarna, alternativt har mina fötter krympt en storlek. Storlek 38 glappade i hälen när man gick och det känns livsfarligt när det gäller högklackat och någon 37a fanns inte =( . Suck.

Men jag har gott om tid att ta mej till stan och fortsätta min jakt i veckan. Imon har jag ett långpass på jobbet 0900-1900, men efter det har jag helg till måndag kväll då jag har mitt nästa danspass. Antingen skojakt eller så spenderar jag långhelgen genom att hälsa på min pappa, om han vill ha mej =P .

Kommentarer
Postat av: Kristine & Michelle

Hei.. kul blogg! Du har en veldig fin innlegg, også digger jeg headeren din!

Du er så flink til å tiltrekke der flere lesere likzom..

Ofte liker jeg og ta en titt på dagens nye bloggen din...

Jeg håper du vil ta en titt på bloggen min og og legge i gjen en kommentar!

2011-04-19 @ 11:31:36
URL: http://kristineogmichelle.blogg.no

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0