En helg på högre höjder

Denna helgen har verkligen varit kanon även om den inte skilt sej särskilt mycket från övriga helger. För det första har det varit otroligt vackert väder, varmt och soligt, men tyvärr generöst med blåst. Lördagen bjöd på drink på balkongen med solen som vittne blev det, dock satt jag insvept i en filt, men härligt var det =) !

Tidigare på dan hände det andra äventyr. En vårpromenad till Tipshallen och vips så skådade man mänskor från ovan. Jag har inte klättrat på vägg sen gymnasiet och jag var rädd att jag tappat min talang för det som jag hade då. På de vinkelräta väggarna var det bara att pinna på uppförs, inga problem, men när jag försökte ge mej på de som lutar in mot rummet fick jag problem. Mina glappiga axel- och handleder gillade inte hur man fick arbeta med armarna på annat sätt. Svårt att förklara och låter kanske som ett försök till en dålig ursäkt, men jag blev sjukt ledsen, arg och besviken för att jag, trots flera tappra försök, aldrig kom högre än halvvägs till taket.

Terminens sista stepplektion avklarades idag, stor sorg för mej då detta är den danskursen jag kan dyka upp på utan att känna någon som helst prestationsångest inför och under. På de övriga kurserna förbereder vi oss för årets dansuppvisning, så där är det mer press inblandat. Och jag känner mej mer oförberedd än nånsin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, och sommar innebär studenten!!!!!:D haha♥



Åh, skönt att höra!♥ Den börjar släppa för mig med, vilket känns underbart:) saker känns inte lika hopplösa längre. Så det är fint här med faktiskt:).



Puss!

2011-04-11 @ 12:14:41
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: helen

hej!

just nu har jag en frågesport på min blogg, jag skulle bli super glad om du kommenterat min blogg ^^ ingen fråga är alls för dum!



om du inte gillar sådan "reklam" så får du verkligen ursäkta mig ^^ <3

2011-04-11 @ 20:04:38
URL: http://radovancev.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0