Pompekunskap

Idag är det ett oherrans trevligt ämne i Christer I P3, nämligen Onödigt Vetande. Jag gissar att jag skulle platsa urbra i den programpunkten =/ . Jag kan så mycket konstiga saker att jag inte ens vet om det förrän ämnet kommer upp. I helgen visste jag tex jättemycket om Björn Skifs och hans Blåblus och Hooked On A Feeling =/ .

Jag har blivit helt försoffad ... Tack och lov att jag har dansen två gånger i veckan nu, annars hade jag nog inte träffat så mycket levande varelser. Jag måste verkligen skärpa till mej. Sluta deppa!

Btw, Pompekunskap kommer från att man vet att Karl XII hade en (faktiskt tre) hund som hette Pompe - onödigt vetande.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0