Jag plågas svårt

Denna väntade träningsvärk är minsann inte nådig. Dessutom har den bara blivit värre under dan som gått. Jag kan inte räta på benen pga ont i vader och bakben, så jag har skaffat mej en mycket säregen gångstil =/ .

Idag blev jag dessutom utskälld på jobbet, faktiskt så hade kunden rätt denna gången. Min kollega behandlade kunden fel och tog fel beslut, då stegade kunden ner till lilla mej i kassan och skällde ut företaget och dess personal efter noter, till just mej.
Jag kunde bara beklaga, trots att jag visste att kollegan gjort fel så kunde jag faktiskt inte gå emot honom, dels för att han är min överordnader och dels för att jag inte besitter de koder och nycklar som hade krävts i just denna specifika situation.

Fy fan, vad man ska få utstå.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0