En tuff tid

Det har jag bakom mej och även framför mej, speciellt fysiskt. Ah, jazzledarens förkärlek till styrkepass kommer sätta spår i min arma, otränade kropp. Tror knappast jag kommer kunna kliva ur sängen imon, jag som börjar jobba 1400 och allt =/ .,
Jag fick mej en självförtroendepuff på baletten iaf, dansledaren tyckte att jag skulle byta från Fortsättning 1 år till F2, dvs de som dansat två år. Tänk att jag som faktiskt bara dansat balett i ett år var för bra för att platsa bland de andra ettåriga <) .
Eller, ja, jag får lov att prova en F2lektion innan jag bestämmer mej, den kanske är helt hopplös, vad vet jag?

Nu är det repris av finalen av Fångarna På Fortet och jag hejar på Handbollarna, när det är slut kommer även jag vara helt slut. (Plus att mitt internet verkar vara helt slut, detta inlägg publiceras inte 0038 som jag vill.)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0