Så blev det vinter

Jahapp, den 20e oktober blev årets första snödag iår, till min olycka. Inte nog med att jag ser det vita eländet genom fönstret nu, jag tvingades cykla hem i det efter dansen! Jag svor lite över att det regnade på väg ner till stan, men jag önskade av hela mitt hjärta att snön skulle bytas ut mot regn på hemvägen. Vissa önskningar slår inte in ...
Jag hatar snö, det kan finnas på vykort, inte i min närhet. Den är bara i vägen och inte till någon som helst nytta.

Imon ska jag äta sushi <) . Det, däremot, har jag längtat efter. Det är synd att det ska vara så förbenat dyrt ... Fast snöar det imon med ställer jag nog fanimej in, cykla i snö är inte roligt alls.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0