Nu är jag återkommen

Uhu, det har varit en händelsernas helg, både på gott och ont, men för alla inblandades bästa är det bäst att det förblir konfidentiellt. Hihi, hemlig jag är >) !
Ja, så när jag fick det sagt blir det inte mycket över att berätta om helgen som var =) . Lite nya upplevelser, lite bekräftelse på tidigare misstankar, lite mat (med betoning på "lite"), lite mycket alkohol (med betoning på "mycket"), lite illamående, lite stepp och sen tog helgen slut.

Eller, ja, det där med alkoholen var ett mysterium. Hade med mej fem burkar och efter den fjärde sa jag att jag tog för få med mej. Bara det att jag inte hann dricka upp den femte innan jag föll i däck i soffan. Sen vaknade jag inte mer förrän dan efter i sängen =/ . Nån slags snefylla där, ja.

Så nu har jag umgåtts med Jojje fyra dar i rad, vi behövde en liten uppföljare på helgen som var tillsammans med fika, nagellacksköp och apoteksbesök, och inte är vi klara än =) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0