Lite vad jag tänker på just nu

  • Är allt lite sömnig.
  • Det skulle vara gott med kaffe.
  • Jag längtar till lördag.
  • Förstår inte varför chefen satte mej på ett onsdagskvällspass när han vet att jag har dans då.
  • Inser att jag skulle bytt linser för en vecka sen.
  • Undrar hur min insida mår.
  • Försöker febrilt komma på vem som slutat vara min vän på Facebook, då jag fått för mej att jag haft en mer än nu.
  • När hör de av sej angående Kristina Från Duvemålaauditionen?
  • Lite törstig är jag nog allt.
  • Hur fan jag ska lägga fram min 50årspresent till pappa.
Nu får det vara nog med tänkandet, jag kryper ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.så tackar jag för tipset och så får jag se om den dyker upp i närheten av mig...kan säkert vara att jag går och ser den då för jag tyckte om filmen och om du säger att den inte är ngt i jämnförelse...ja då måste ju musikalen ses :)

ha en toppen fredag! =)

2010-10-08 @ 08:15:46
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Okej, det var rätt länge ju. 10 år :o då kanske din ramlar av snart? xD haha. lossnar dom bara då? ;) lol



Tror jag får fundera på det liiite mer (a) fast har funderat på det rätt länge, menmen..



Jag såg den på Svenska. & jag antar att du har sett den på både Svenska och Engelska? :)



Hoppas det blir kul att se den igen & hoppas allt är bra med dig. Puss<3

2010-10-08 @ 10:32:36
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: SB

Hej :)

Har du hört talas om Phoneras mobila klappjakt? Det är en tävling som arrangeras av Phonera AB. Som deltagare i Phoneras klappjakt har du chans att vinna delpriser varje månad men också möjlighet att vinna det eftertraktade förstapriset.



Om du undrar vilka priserna är så kan jag gärna berätta, i delpriserna varje månad ingår resecheckar, nämligen ett presentkort värt 10 000 kronor och du väljer själv vart du vill resa och med vem. Och så klart årets hetaste nyhet, en Iphone 4 kan bli din! Samt stort ljud i litet format, slimmade högtalare!

Det eftertraktade första priset består utav ett presentkort till ett värde av 40 000 kronor, även här bestämmer du själv vart du vill resa och med vem. Andra priset blir så klart en smart Apple Ipad. Och så får vi inte glömma tredje till femte priset som också här är dessa slimmade högtalarna.



Totalt så väntar priser till ett sammanlagt värde av 150 000 kronor för dig att ta del av. Du tjänar poäng genom att tipsa kollegor och vänner om Phoneras kampanj. Ju mer poäng du tjänar in desto bättre placering får du på rankinglistorna i tävlingen. Registrera dig gratis här!



http://www.phonera.se/klappjakten/click_ref?aID=2BhNfP

2010-10-08 @ 12:27:33
Postat av: ♡ MandDz

Sv: Men våra katter är det något speciellt med.. för dom ser ut som kattungar i princip. Och dom är ju rätt gamla ju o:

2010-10-08 @ 18:52:18
URL: http://manddz.webblogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0