Ack, så vuxen jag blev idag

Så blev det då dags igen, det blev den 5e oktober. Ännu en födelsedag. Inget som jag firar, helst inte alls bli påminnd om, men för de goa mänskor som faktiskt minns och slänger iväg ett meddelande i form av sms eller på Facebook (där de flesta även påminns om folks födelsedagar =P ) så svarar jag dem med ett hjärtinnerligt tack =) .
Det första smset fick jag av min egen far, klockan tio över sex! Fan, vad arg jag blev då, men nu tycker jag att det var rätt kul, han ska bara jävlas hela tiden.
Jag är nöjd med dagen, inget frukost på sängen och inga födelsedagssånger, det är det viktigaste.
Men tårta hade varit gott nu och jag har bara fått öppna ett paket ...

När jag vaknade upp för andra gången idag hade min vän farit till jobbet och när jag tagit på mej linserna låg det ett paket på min väska =) . Och vad fanns det i? Hahaha, jag skrattade högt när jag såg att det var nerladdade Bumbibjörnarnaavsnitt <)) ! Fantastisk present!

Ja, det var så sant. Det är inte bara jag som har födelsedag idag. Jag tänker naturligtvis på mitt tandsmycke =P . Den har suttit på samma tand i exakt 10 år nu, skulle inte förvåna mej om den lossnar imon bara för att tandläkarn sa att den sitter fem till tio år =/ .

Nu är jag jättehungrig, baletten tog slut på mej ...

Kommentarer
Postat av: ♡ MandDz

Hur mycket kostar ett tandsmycke?:)

2010-10-06 @ 00:08:12
URL: http://manddz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Nej precis, det blev en del shoppat;). Jag hälsar götet från dig nästa gång jag är där ^^ <3.



Är det ditt tandsmycke på bilden?



Ha en toppendag, puss! <3

2010-10-06 @ 11:24:13
Postat av: Emma

Svar: Lätt alltså! xD



Jaha okej ^^ det var ett fint tandsmycke tycker jag ;) är det dyrt?



Puss<3

2010-10-06 @ 12:54:43
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0