Planering, min vän, planering

Jag har lyckats få min spontane vän att faktiskt planera flera dar i förväg =)) ! Och det bästa av allt är att jag ingår i planerna <) ! Jag behöver dock betala med en generös bit citronpaj som jag och mor min snodde ihop igår (okej, jag pressade två citroner, men jag var damn good at it!) .
Och dessutom fick jag veta hur planerna ser ut redan idag, annars hade ju allt blivit överraskande och spontant för mej, sånt gillar vi inte =P .

Vi ska bla gå på Cornelisfilmen på bio, det ser jag verkligen fram emot och har höga förväntningar. Hoppas den inte sviker mej!

Kommentarer
Postat av: cilla

Sv: Jo, ljus i sig ger en väldigt mysig känsla av jul :)

2010-11-17 @ 23:15:30
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: elina

ja vekligen (;

2010-11-17 @ 23:45:21
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0