Fruktsallad och foundation

  1. Lyssna på Steg För Steg 0515
  2. Snooza till 0545
  3. Sitta på personalmöte och jobba ett par timmar mellan 0730 och 1030
  4. Efter jobbet cykla till stan och köpa en foundation
  5. Tvätta en, eventuellt två, maskiner
  6. Stryka de få plagg som blev över sen sist
  7. Hänga tvätten
  8. När helst tid finnes: Sov ikapp de timmar som missades inatt!
Tvätten snurrar på på andra sidan väggen, borde vara klart snart. Det har inte varit en så aktiv dag som jag önskat, men jag fick min foundation inhandlad och så skivade jag ner frukt till en fruktsallad, the healthy alternate, med keso istället för glass.
Usch, hur orkade jag stå med detta på mornarna för ett par år sen =O ?

Sen har jag en fråga: Hur skalar man en kiwi enklast? Med potatisskalare? Med skalkniv? (Okej, det blev tre ...) Min metod var inte så bra iaf, det blev lite mosigt och ganska mycket kiwi följde med skalet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ah du hann med en hel del ändå. nattsömn kan förstöra mycket, eller ja brist på nattsömn :)



Ah nej skall till min sjukgymnast på tis igen med det så får vi se vad han kan göra för mig

2010-11-18 @ 18:16:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Jag brukar köra med potatisskalare men det brukar inte vara så lätt...



Det där var första gången för mig. Men det var verkligen riktigt roligt att få något budat. Man kände sig lite speciell på ngt sätt. det händer när man minst anar det ;)



Åh, dansar du jazz också? :D

2010-11-18 @ 19:19:56
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: toughts

sv: nej idag är ingen bra kväll tyvärr, dudå? :) kram

2010-11-18 @ 19:31:59
URL: http://toughts.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0