Jag drar

Här sitter jag och gör mej iordning för att ge mej av till Bagarmaja och Bagarbobban i Bagarmossen. Det är förjävligt, har det verkligen gått nästan ett helt år sen jag träffade dem? Jag kan bara minnas då i augusti när jag åkte över till Norge. Bobban träffade jag en kortis i november dock, men Maja?
Imorgon ska jag åter igen utsätta mej för en audition. Hoppas, hoppa!
Och medan jag lever livet i Stockholm tom söndag kan ni ju fundera på vad jag menar med att lägga upp denna bilden.

Och när ni har klurat ut det kan ni ju fortsätta fundera på vad O'boy menar. Medan ni funderar kan ni ju kolla in Linnéträdgården.


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0