Vad hände i torsdags?

Jag ligger en dag snett i min tillvaro, det känns som söndag eftersom torsdagen kändes som fredag =/ . Men då får jag ju en extra dag helg!

I tordags cyklade jag ner till stan för att besöka optikern. När jag var klar med det umgicks jag med Jojje i solen! Varmt och gött, tills det började regna. Och åska.

Eftersom Jojje hade andra inplanerade aktiviteter på eftermiddan lämnades jag ensam i regnet tills hon var klar med sina göromål. På den tiden hann jag ta en promenix runt sjön, det var längesen. Det luktade gott av regn, fläderblommor och andra utslagna växter.
Och så var jag aktiv med mobilkameran på vägens gång, med start från Linnéparken. Fin park =) !

Och sen övergick bilderna till promenadstråket runt sjön.

Som ni ser var det mulet och grått, även om det faktiskt slutade regna. Däremot började det åska. När jag kommit runt sjön till lasarettet satte jag mej på en bänk och kollade och lyssnade på åskan ovanför simhallen på andra sidan. Väldigt rogivande.

Sen ringde tillslut Jojje upp och vi ägnade kvällen åt öldrickande =) . Mums!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0