Titt ut

Jaha, det är väl dags att titta ut från eremitens koja och visa att man lever =) . Har i helgen gått från storstadsliv på sjunde våningen till småstadsliv på marknivå. Jag hoppas dock innerligt på att få flytta tillbaka till Göteborg.

I fredags iaf kom min kära familj för att hämta hem mej. Jag bjöd på det sista fikat jag hade, tex en liter glass. Mitt i utbärandet av lådor och väskor stod vi med varsin sked och åt ur paketet =)) .
Inte tonvis med grejer, men släpet fylldes upp för att transportera allt till regninga Småland. Suck, det som var så varmt och soligt i Götet just den dan ...


Och så sitter jag då här nu. Väntar på att chefen ska ringa och säga åt mej att komma till jobbet =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0