Skummat en gudstjänst

Häromdan satt jag och zappade på tvn, vilket jag oftast gör då tv visar mycket skit på samma gång. Dock fastnade jag på ett gäng bleckblåsande herrar som satt och spelade en välbekant melodi. Dock fick jag aldrig reda på vad den hette, för programmet slutade iom den låten och i eftertexterna kom det fram att programmet var Gudstjänst på svt.
"- Spelar de Kristina Från Duvemåla på Gudstjänst?" tänke jag. "Så spännande."

Idag kom jag på att det var nåt med gudstjänst jag skulle kolla upp, men mindes inte vad. Så jag skummade igenom två avsnitt Helgmålsringning och nästan ett helt evsnitt Gudstjäns innan introt till en låt startade och informationen om den visades i den lilla rutan. "Tröstevisa, musik: B. Andersson".

Så det var det det var! Visst hörde man att det var Benny Andersson lång väg, men inte var det Kristina Från Duvemåla.

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej, gud vilken fin blogg du har!

Men hur har din dag vare hittills? :D

2010-05-20 @ 11:54:44
URL: http://mikazz.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill [foto]

Hej! Jag söker sommarjobb. Du vet möjligtvis inte någon som skulle behöva en billig fotograf någon gång? =) Måste i och för sig inte ens vara i sommar utan kan vara när som helst när jag har tid. Om du kommer på någon kanske du kan höra av dig -0738482105 eller på msn/mail? Fråga gärna runt! Skulle vara jättesnällt! =)

Bor lite grann utanför Vetlanda, i Småland men åker gärna iväg också.

Jag tar 100kr + reseersättning.

Tack på förhand!

//Jessica Hill

2010-05-20 @ 12:22:54
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Mika

Sv; härligt att höra, men de var ju synd att det skulle regna!

är det något speciellt som händer idag? :)

jo min dag var helt okeej, det var varm och skönt! :)

2010-05-21 @ 09:19:22
URL: http://mikazz.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill [foto]

Sv; okeej. Idag är det med jättevarmt!

2010-05-21 @ 13:15:33
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0