På upphällning

En ny vecka har startat. Den sista veckan har startat. Den sista med oss vänner som klass iaf. På torsdag har vi vår föreställning och sen är allt slut, vi sprids för vinden. Än så länge vet ingen utom en vart man kommer hamna efter sommaren. Kanske kommer några fortsätta vara klasskompisar på en annan skola, kanske kommer man aldrig träffa någon utav oss igen. Vem vet?

Än så länge har denna veckan varit sej lik i den bemärkelsen att jag igår kom hem vid samma tidpunkt som jag brukar. Den betydande skillnaden var dock att jag inte kom hem mellan skolans slut och sången. Det var en väldigt lång skoldag och ingen mat hade jag med mej, jag var död när jag kom hem. Och hungrig, hade sen frukosten ätit en chokladbit jag fick ur en godispåse.
Idag däremot har jag levt på mariekex, en ohyggligt massa =) .

Och nu kom jag på vad det är som låter. Det ösregnar ute och det finns ett fönster öppet nånstans i lägenheten.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0