Konsten att samla mammapoäng

Jag må ha sjukt mycket mammapoäng, men i ett test får jag underkänt, varenda gång. Och det är testet med överskriften Köttbullar.
Jag är nog ta mej fan, av alla mänskor som provat göra köttbullar mer än en gång, absolut sämst på det! Jag fattar inte grejen. Det spelar ingen roll vad jag lägger till eller tar bort så blir det inte som på alla bilder. Denna gången hade jag ingen lök i, men lik förbannat så föll bullarna i sär och blev till vanligt stekt köttfärs >( .

Sen hade jag ingen köttbuljong till såsen heller, utan fick nöja mej med grönsaksbuljong. Men eftersom det bara är jag som ska äta av maten så skiter jag helhjärtat i om såsen smakar morot!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0