Goder morgon

Det hälsar jag alla som vaknar vid detta dagset en söndag. Allt jag kan säga är att efter tolv timmar av festande, filmtittande, popcornätande och hemcyklande så sitter inte sminket som det ska.
Arma växjöbor som fick se mej fara fram på gatorna!
Jag själv undrade hur det skulle gå på hemvägen tills först Here Comes The Sun med Beatles spelades och närmare hemmet den svenska varianten av Waterloo med ABBA spelades.

Ja, så har jag ju äntligen sett Avatar också. Och för den som inte fattade - jag ska lägga mej och sova nu.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Vito <3 ☮

Kjempefin blogg du har <3



Elsker den, fast følger :D



Det er Blogg VS blogg på vår blogg. MELD DEG PÅ ! <3



www.vitoss.blogg.no



GARANTI: KOmmenterer du - kommenterer vi tilbake !

2010-05-23 @ 23:04:38
URL: http://vitoss.blogg.no

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0