God natt? God morgon?

Jag har varit hemma i lite mer än en halvtimme nu. Jaha, nu har hon varit och slarvat och minns inte hur hon kom hem, tänker säkert nån. Men varen icke förskräckt! Jag är spik nykter och sjukt pigg!
Det blev som tidigare nämnt en kväll hos tvillingarna och det blev även sällskapsspel. Partyalias hette det, och när det var gjort spann vi vidare och lekte fritt med frågekorten och tillslut blev det mer 20 Frågor. Det fick tiden att gå!

Tvillingarna var dessutom så gulliga att skjutsa hem mej så jag slapp sitta vid Brunnsparken i en timme för att vänta på min nästa buss ♥ . Så nu har jag fått se en ny dag skåda världen, dock väntar jag på att solen på riktigt ska titta fram bakom berget. Skriver detta så länge så får jag gå tillbaka till köksfönstret sen =) .

Jag missade att lägga upp nån fikabild från lördageftermidddan innan, så gör det nu.

Hur ska jag kunna somna nu? Jag skulle vilja vara vaken till typ nio ikväll och sen sova gott hela natten till måndag morgon. Men känner jag mej själv kommer jag bara klara mej till kanske 14tiden innan jag faller däck i soffan eller sängen. Sov gott till mej och god morgon till andra!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0