Dansföreställning och entimmesflunsan

För att vara en extra kort dag (jag klev upp klockan två) så har söndagen ändå bjudit på en hel del.
Moster kom och hälsade på och medan solen sken satt jag och tittade på när hon och mamma byggde ihop ett bord som vi senare skulle sitta och fika vid. Sen kom regnet och åskan och tvingade in oss.

På kvällen åkte jag till konserthuset och kollade in kussen i en dansföreställning. Det fanns ju de som tydligt hade dans som mer än hobby och så fanns det de som såg ut som de hade blivit hotade till livet om de inte ställde upp =) .

På bussen hem kände jag mej extremt trött och törstig, stel i nacken och hoppig i knäna kände jag redan som publik på föreställningen. Men sen när jag kom hem förvandlades stelheten till riktig smärta och jag blev dödssjuk med mina 36,4 grader. I typ en timme. Med en treo i kroppen blev jag tillslut kärnfrisk =) !

Det var min söndag.

Kommentarer
Postat av: CAROLINA

låter som en kul söndag! :) hur har din dag varit idag då?

btw, ja har en liten frågestund. om du har lust kan du ju fråga vad du vill (: kram

2010-05-24 @ 08:57:18
URL: http://cfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du tävlingar ? :) har 2 tävlingar åt dig på min blogg, den ena att du kan vinna en klocka, det andra är underkläder, eller varför inte tävla i båda tävlingarna? Kolla in min sida för mer info! <3

2010-05-24 @ 16:08:21
URL: http://modellinglove.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0