Ta en stol och sätt dej i soffan!

Det finns stolar man vill sitta i och så finns det stolar man inte vill sitta i. En stor plufsig fåtölj är ett exempel på en stol man vill sitta i, lika så toalettstolen när nöden kommit över en. Exempel på stolar man inte vill sitta i är elektriska stolen. Och gynstolen ...

Det hade fallit på min lott att besöka en av stolarna man inte vill sitta i, dessvärre var det inte elektriska stolen. Det var dags att ta cellprov för livmoderhalscancer, en av de värsta sakerna jag gjort i mitt liv, lipade under hela undersökningen =/ .

Men som tröst fick jag provsvaret idag. Om jag dör snart så är det iaf inte av livmoderhalscancer =) !

Nä, tacka vet jag soffor. De är bra nästan jämt!

Kommentarer
Postat av: emilia.

haha, ja tydligen. nej, men underhållning. :)

2010-03-09 @ 13:10:52
URL: http://emiliannordstrom.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0