Rasta hatten

  • På nåt sätt få tag på Lina och prata lite om hur helgen ser ut.
  • Bädda om min säng.
  • Rensa upp bland gamla utspridda papper.
  • Handla på systemet.
  • Skriva en packlista och planera hur man får plats med packning för en midsommarhelg i en tvåsätesmerca.
Nu har jag hamnat inomhus igen. Det blev ett par timmar i solen, det syns på bringan om inte annat =/ . Har inte sysselsatt mej med så mycket under dan, däremot kom pappa in till stan och jag hängde med till systemet och köpte öl och en Hallands Fläder. Svängde förbi Lindex för ytterligare ett reaplagg (betydligt snyggare på kroppen än på galgen) och Max för att köpa en lyxshake. Mums <) !
Så tog jag ju min hatt på rastning också =)) ! Fin jag var, men man fick hålla i det breda brättet för att vinden lätt tog tag i det.
Mötte en konstig man medan jag var på väg in till Maxrestaurangen.
- Det gäller att hålla i hatten!
- Ja, vinden tar tag i brättet.
- Ska jag hjälpa dej?
- Eh, nä, tack, det går bra. Tack ändå.

"Ska jag hjälpa dej"? Huh? Aja, dags att sätta igång med planeringen av packning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kan inte ens sova på helgen... 9 sen går dte inte längre.. för två helger sedan chocka jag far när jag kom upp strax innan 9, han bara jag trodde du skulle sova till lunch....

2010-06-23 @ 19:33:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Cajsa

Skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på bilden HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag & Melissa kan tacka dig. :) <3

2010-06-23 @ 20:13:47
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja eller hur :) ja sa jag ville sova länge på lördagen, så då sa han kom ner redan ikväll, eftersom min mor skulle jobba å han på fotboll. och sov jag där kunde jag sova länge och ändå hinna följa med på min brors match :)



Ja, 10 är ungefär max här med..men lägger man sig extremt sent sover man länge... :) och 4.40, snark, varför upp så tidigt?! jag skall upp kl 6 jag, det är tidigt för mig haha

2010-06-23 @ 20:53:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Skoj :)



Å fy fan, de va dyrt du! Då förstår jag, trist... Vad ska du göra istället då?

2010-06-23 @ 22:18:08
URL: http://classys.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0