Förbereder ett blogginlägg

Just nu sitter jag inne vid datorn (!!!) och håller på att lägga över lite bilder från midsommarhelgen. Tanken är ju att det ska komma upp ett inlägg om den också =) . Jag är lite seg, jag vet, men det löser sej.

Under tiden kan jag ju skriva lite om gårdagen. Jag började jobba klockan sju och på min jobb verkar strängarna på lyran bara bli fler och fler. Jag tror jag skrev en gång om hur jag kröp på knä runt i hela butiken och spettade bort nertrampat tuggummi.
Igår var det först att ligga i kylen och torka upp intorkat djurblod efter att det läckt från en eller flera köttförpackningar. Mindre najs kan jag meddela. Nästa grej var strax innan jag skulle gå av mitt pass. En ölburk i ett sexpack exploderade och sprutade öl över hela världen, kändes det som, inklusive mej. Fy fan, det luktade sur öl i hela kassan och mej =( .

Ja, så kan det gå på jobbet. Nu ska jag borsta tänderna, jag smakar frukost i munnen. Men den var god att äta, Special K Redberries. Kolla så gott <) !


Okej, jag driver med er. Special K utan redberries, de la jag till själv såklart. Hade det varit Kelloggs jordgubbar hade de varit torkade och sura.

Nu, tandborstning!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag satt fast på ett tgå 2,5timme med, trist det med, finns inte så mkt och göra på ett tåg... :/ är man på perrongen kan man köpa en tidning, köpa godis eller så... :)

2010-06-29 @ 19:00:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Vad har du gjort idag? :D

2010-06-29 @ 19:49:02
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Johanna

nja så värst spännande är det ingentligen inte, jag behövde bara spy ut lite som inte behöver vara så offentligt :)



nej då vågar man inte gå så långt, vore typsikt och missa ett tåg som är försenat.. s

2010-06-29 @ 22:08:38
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0