En promenad

Igår när jag kom hem från jobbet var jag så fruktansvärt trött. Eller jag var det på jobbet också, vilket yttrade sej i att det inte gick fästa blicken på dataskärmen, ögonen bara skelade iväg =) .
Iaf, när jag var hemma stupade jag i säng, jag satt och slösurfade och lyssnade på radio - sånt jag brukar somna av. Men icke, i tre timmar försökte jag försätta mej i medvetslöshet. Sen gav jag upp. Åt mat, kollade på film, fixade iordning mitt Kulturamakontrakt som nu ligger på lådan.

Sen fick jag världens dille, jag var tvungen att gå ut och gå! Inte bara att jag fick lust till det, jag var tvungen. Kanske att kroppen skrek efter motion eller att hjärnan skrek efter att få rensa tankarna. Skrikit och gjort, jag gav mej ut i regnet, hamnade i skogen och sedan hittade jag tillbaka till civilisationen och styrde hemåt. Det gick väl på en timme.
(Det var inte så mörkt som det ser ut på skogsvägen)

När det sedan var dags att lägga sej hade jag ont i kroppen, dvs det killade i knäna och värkte i svanken, så det fick bli att sova med en kudde där. Så trött som jag måste varit stängde jag av mitt alarm i sömnen så jag missade programpunkten jag skulle lyssna på på radio imorse. Steg För Steg har jag börjat lyssna på igen och nu får jag leta upp det i lyssningsarkivet. Jag tror svaret är Bingo/Bingospel =) .

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-06-16 @ 22:00:58
URL: http://[email protected]
Postat av: al

Anonym:

Tack så mycket =)) !



al

2010-06-16 @ 22:16:37
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0